74 666 21 00 kontakt@cicomputer.pl
Tomasz Czuba

Tomasz Czuba

Konsultant wdrożeniowy w CI-COMPUTER Instal sp. z o.o.

Decyzja została podjęta. Wdrażamy Kadry i Płace w enova365. Ale co dalej? Jak przejść przez cały proces zakupy aby finalnie rozpocząć wdrożenie systemu. Na te pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule.

Zapewne upłynęło sporo czasu zanim przebrnęliście przez gąszcz artykułów, recenzji i opisów funkcjonalności modułu Kadry i Płace w enova365. Nie ma co się dziwić, ponieważ system jest bardzo rozbudowany i oferuje naprawdę wiele.

Krok 1. Wybór Autoryzowanego Partnera

Pierwszym krokiem do wdrożenia enova365 (jeżeli jeszcze nie prowadziliśmy jakichkolwiek rozmów z Autoryzowanym Partnerem) jest wybór Partnera wdrożeniowego.

Choć dostępna jest wyszukiwarka partnerów na stronie www.enova.pl, możesz od razu skrócić ten proces – jako autoryzowany Partner enova365, CI-COMPUTER INSTAL służy pomocą w tym zakresie. Wszystkie niezbędne informacje kontaktowe znajdziesz poniżej.

Oczywiście, zawsze warto też:

  • zasięgnąć opinii innych firm korzystających z systemu
  • sprawdzić referencje
  • porozmawiać bezpośrednio o potrzebach Twojej firmy

Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie pytania i pomóc w doborze optymalnego rozwiązania dla Twojej organizacji.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Pomożemy w wyborze programu HR

Tomasz Czuba

Tomasz Czuba

Konsultant wdrożeniowy w CI-COMPUTER Instal sp. z o.o.

Krok 2.  Kontakt z Autoryzowanym Partnerem

Gdy wybraliście już firmę wdrożeniową, z którą chcecie nawiązać współpracę w zakresie wdrożenia i późniejszej opieki serwisowej to przyszła pora na kontakt z taką firmą. Jak się do niego przygotować? Już tłumaczę. Przede wszystkim odpowiedz sobie wstępnie (nie przejmuj się jeśli nie będziesz w stanie tego zrobić przed kontaktem z Nami. Nasz specjalista poprowadzi całą rozmowę tak aby finalnie dowiedzieć się tych rzeczy)  na takie pytania jak:

  1. Ile osób będzie pracować jednocześnie (logować się w tym samym czasie) do wybranego modułu – w naszym przypadku Kadry i Płace (np. pracownicy działu kadr, prezes itp.)
  2. Czy wdrażać będziemy również narzędzia do samoobsługi pracowniczej tj. Pulpit Pracownika i Kierownika oraz ilu mamy pracowników, którzy będą z nich korzystać?
  3. W jakim modelu pracy chcemy pracować (czy na aplikacjach zainstalowanych na każdym komputerze, w przeglądarce, na tabletach?)
  4. Na jakim systemie pracujecie obecnie i jaki jest powód zmiany systemu?
  5. Co chcielibyście uzyskać poprzez wdrożenie nowego systemu?
  6. Czy posiadacie własny serwer na którym można zainstalować bazę danych czy może będziecie chcieli dzierżawić środowisko serwerowe (nie bój się, nie musisz znać na to odpowiedzi – wystarczy, że podpytasz swojego informatyka albo poprosisz go o dołączenie do rozmowy)

 

Krok 3. Wstępna analiza przedwdrożeniowa i wycena

Po przeprowadzonej pierwszej rozmowie z naszym działem handlowym otrzymasz wycenę zakupu licencji w wybranych przez siebie wariantach. Nasz specjalista umówi też spotkanie online lub stacjonarne z naszymi specjalistami wdrażającymi Kadry i Płace enova365. Na takim spotkaniu ustalicie szczegóły samego wdrożenia. Na podstawie takiej rozmowy dział handlowy przygotuje i prześle wycenę kosztów wdrożenia. A więc reasumując każde wdrożenie systemu informatycznego składa się z dwóch kosztów: kosztu zakupu licencji oraz kosztu wdrożenia (więcej na ten temat w kolejnym odcinku i artykule).

Krok 4. Wersja DEMO enova365

Po otrzymaniu oferty na zakup licencji na system Kadry i Płace enova365 zapewne będziesz kontaktować się z nami w celu doprecyzowywania pewnych pozycji i rozbudowywać lub redukować rozwiązania aby wypracować finalną ofertę. W międzyczasie zachęcam Cię do pobrania DEMO ze strony producenta, aby zacząć oswajać się z systemem i poznawać jego możliwości.

Krok 5. Zakup licencji

Po wypracowaniu finalnej oferty podpisujesz zamówienie a my rozpoczynamy realizację zakupu licencji. Po otrzymaniu przez nas licencji od producenta możemy zacząć proces wdrożenia Twojego nowego systemy Kadry i Płace enova365.

Sam proces zakupu i przejścia do etapu wdrożenia nie jest zbyt skomplikowany

Jako Autoryzowany Partner enova365 wspomożemy Cię profesjonalną opieką oraz doradztwem od samego początku naszej relacji. W kolejnym materiale poruszymy kwestie finansowe zakupu oraz wdrożenia.

Zapraszam Cię do śledzenia Naszych kolejnych publikacji dotyczących modułu Kadry i Płace w enova365, a jeśli już teraz pojawiły Ci się dodatkowe pytania lub zwykła chęć przetestowania rozwiązania to skontaktuj się z Nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

 

Zapraszamy do kontaktu z nami! Jako Autoryzowany Partner enova365 przedstawimy najkorzystniejsze rozwiązanie dla Państwa firmy.


 

Telefon: 74 666 21 00

E-mail: kontakt@cicomputer.pl