Dopasowany system
Wdrożenie umożliwia dopasowanie systemu do Twojej działalności. Otrzymujesz oprogramowanie, które dokładnie odwzorowuje procesy realizowane w firmie, dzięki czemu możesz usprawnić pracę i zyskać kontrolę nad przedsiębiorstwem.
Obsługa
Oferujemy obsługę po wdrożeniu, tak aby pomóc Twojej firmie wykorzystać w pełni oprogramowanie i pomóc w razie niejasności. Podczas przygotowanej specjalnie dla Ciebie bezpłatnej prezentacji systemu dowiesz się o możliwościach SaldeoSMART.
Integracja systemu
Zintegrowany system łączy się z innymi rozwiązaniami branżowymi – programami księgowymi. Wdrożenie pozwoli Ci płynnie skomunikować programy, tak aby uzyskać maksymalne korzyści płynące z synergii systemów.
Etapy wdrożenia
Poznaj SaldeoSMART
Zobacz jak zautomatyzujesz procesy księgowe w swoim biurze rachunkowym lub firmie. Opowiemy Ci wszystko czego potrzebujesz na darmowej prezentacji SaldeoSMART
Wybierzemy właściwy Pakiet
Dzięki nam i przeprowadzonej prezentacji dowiesz się, który z Pakietów SaldeoSMART jest dla Ciebie najlepszy, biorąc pod uwagę Twoje dzisiejsze i przyszłe potrzeby.
Twój pakiet wdrożeniowy
W zależności od Pakietu SaldeoSMART zaproponujemy Ci pakiet wdrożeniowy lub zaproponujemy indywidualne podejście – w każdym przypadku weźmiemy pod uwagę Twoją dynamikę, Twoich pracowników i Wasz cenny czas, w szczególności gdy gonią terminy.
Wdrożenie
Pamiętaj, że wdrożenie składa się najczęściej z 3 części, które mogą być wdrażane niezależnie, w różnych dniach lub wszystkie na raz – w zależności od preferencji:
- technicznej – instalacja integratora SaldeoSYNC, dodatków do niektórych programów księgowych, konfiguracji aplikacji pomocniczych SaldeoPULPIT, skanerów
- szkolenia administracyjnego – dowiesz się jak dodawać i konfigurować firmy oraz użytkowników, aby program był gotowy do pracy
- szkolenia z pracy na programie – jak dodawać dokumenty, wykorzystać mechanizmy automatyzujące księgowanie, jak wczytać dokumenty docelowo do programu księgowego i jak wykorzystać Saldeo do współpracy z Klientami biura lub pracownikami firmy poprzez takie funkcje jak Rozliczenia, Automatyzacja Rozrachunków, Fakturowanie i wiele innych…
Obieg dokumentów w Twojej firmie
Gdy wybierasz Pakiet Ekspert w celu wykorzystania zindywidualizowanego Obiegu Dokumentów w SaldeoSMART to czeka nas:
- Spotkanie Analityczne obszaru Obiegu Dokumentów, na którym poznamy aktualnie działający obieg dokumentów (każdy go ma, nie każdy w sposób uświadomiony) i wypracujemy najlepsze możliwe scenariusze wykorzystania Obiegu w Twojej firmie lub biurze rachunkowym
- Otrzymasz od nas Raport Analityczny z propozycją ścieżek obiegu i typów dokumentów
- Po akceptacji Raportu wykonamy na jego podstawie Konfigurację Obiegu Dokumentów na Twoim koncie SaldeoSMART
- Przeszkolimy wszystkich zaangażowanych w obiegu dokumentów, aby nie było wątpliwości jak go obsłużyć (bez obaw, to zwykle naprawdę proste)
Opieka
Po wdrożeniu zawsze znajdziesz u nas wsparcie w każdej sprawie związanej z SaldeoSMART. Wszelkie dyspozycje zmiany pakietów i zgłoszenia sugestii rozwojowych obsługujemy bezpłatnie. W przypadku konieczności konsultacji wdrożeniowych – możemy działać wg umowy serwisowej lub wg doraźnych konsultacji.
Wdrażamy SaldeoSMART od 10 lat – a oto kto nam zaufał:
Umów bezpłatną prezentację
Spotkaj się z ekspertami, którzy odpowiedzą na pytania
Poznaj koszt
Wdrożenia systemu SaldeoSMART w Twojej firmie